Register Calendar Members List Team Members Galerie Search Frequently Asked Questions Go to the Main Page

poiforum » Meet others » ständige Treffen, Trainingsgruppen » *Mannheim* CentreofCircles » mannheim montag centerofcircle07 neue location » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page mannheim montag centerofcircle07 neue location
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
alphalight alphalight is a male
Diamond Member

images/avatars/avatar-203.gif

[meine Galerie]
Registration Date: 03.12.2005
Herkunft: mannheim

Achtung mannheim montag centerofcircle07 neue location Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

da der winter nicht mehr winter ist bin ich momentan jeden abend draussen ein paar kreise ziehen und gestern ist mir der gedanke gekommen why not again

mannheim hat einen neuen platz " der alte messplatz" direkt vor der feuerwache

- mit schönen bunten lichtern
- boden der sich zum feuerspiel eignet und bald ein glaskasten zu selbstbetrachten der kreise
- tageslicht stadionbeleuchtung edel

daher läute ich die saison als eröffnet ein und lade jeden ein montags ab 19.30 uhr

somwhere auf diesem riesen platz

biete mein wissen erfahrung gerne an for free

peace and enjoy

ap 55
10.01.2007 16:27 alphalight is offline Send an Email to alphalight Homepage of alphalight Search for Posts by alphalight Add alphalight to your Buddy List View the MSN Profile for alphalight
alphalight alphalight is a male
Diamond Member

images/avatars/avatar-203.gif

[meine Galerie]
Registration Date: 03.12.2005
Herkunft: mannheim

Thread Starter Thread Started by alphalight
Achtung neue winter location im warmen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

irgendwie ist es doch noch nasskalt geworden unglücklich

es gibt einen neuen treffpunkt im trockenen

neuer tag neuer platz !

in Mannheim
im JUZ (beim neuen Meßplatz)
jeden Sonntag
von 17:00 - 21:00 Uhr

ein bild zur räumlichkeit

wir schliessen uns der neuen gruppe an die sich gebildet hat ich link zum post hierzu http://www.poiforum.de/wbb2/thread.php?threadid=1077

cu there

and enjoy

ap* 303
19.02.2007 19:59 alphalight is offline Send an Email to alphalight Homepage of alphalight Search for Posts by alphalight Add alphalight to your Buddy List View the MSN Profile for alphalight
gaensebluemchen gaensebluemchen is a female
Junior Member

[meine Galerie]
Registration Date: 21.03.2007
Herkunft: Mannheim

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Das Treffen im Juz findet seit neustem bei schönem Wetter an den Rheinterassen statt, so ca 200m links vom großen Mast, wenn man den Rhein im Blick hat.
Da kann man dann abends auch mit Feuer spielen., grillen oder trommeln....

hope to meet you.

Jeanette
14.04.2007 19:59 gaensebluemchen is offline Send an Email to gaensebluemchen Search for Posts by gaensebluemchen Add gaensebluemchen to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
poiforum » Meet others » ständige Treffen, Trainingsgruppen » *Mannheim* CentreofCircles » mannheim montag centerofcircle07 neue location

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH